کتاب آموزش فول کنتاکت کیک‌بوکسینگ از استاد میثم مرادی چاپ و در اختیار علاقمندان قرار دارد. تلفن سفارش کتاب 77525682 انتشارات علم و حرکت

کتاب آموزش فول کنتاکت کیک‌بوکسینگ از استاد میثم مرادی چاپ و در اختیار علاقمندان قرار دارد. تلفن سفارش کتاب 77525682 انتشارات علم و حرکت

کتاب «آموزش فول کنتاکت کیک بوکسینگ » برای علاقمندان به ورزش خصوصاً ورزش های رزمی به رشته تحریر درآمده است. با توجه به عدم وجود مجموعه ای مدون و یکپارچه در زمینه آموزش رشته کیک بوکسینگ شامل مسائل فنی، آیین نامه برگزاری آزمون ها، برگزاری مسابقات و قوانین داوری و سازوکارهای مربوط به آن و معضلات ناشی از خلأ وجود یک مرجع آموزشی، مجموعه ای را شامل موارد مذکور تدوین، انشاء و گردآوری نمایم تا منبعی باشد نظری و کاربردی در دسترس هنرجویان مبتدی تا پیشرفته و همچنین اساتید ارجمند این رشته.

از آنجا که جامعه هدف مخاطبان این کتاب از هنرجویان مبتدی تا پیشرفته، اساتید و حتی علاقمندان و هواداران ورزش های رزمی در نظر گرفته شده است در نگارش سطور تلاش گردید تا به اقتباس از شیخ اجل متن کتاب سهل و ممتنع انشاء شود. بدین معنا که هم قابل درک و تفهیم برای اشخاص مبتدی بوده و هم قابل بهره برداری برای اشخاص حرفه ای و مدرسین به عنوان یک کتاب مرجع باشد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1 : حالتهای ایستادن

فصل 2 : فنون مختلف

فصل 3 : کمربندها

فصل 4 : مسابقات و داوری

این کتاب نه تنها فقط برای کیک بوکسینگ کاران، بلکه برای کل رزمی کاران حتی آنهایی که در چنین تورنمنتهایی شرکت نمیکنند برای ارتقای دانش و اطلاعات آنان نیازی حتمی برای افزایش اطلاعات خود به آن نیاز دارند.

     

اجرا و پشتیبانی: NikaIT